Verksamhetsutrymme, uppföljning
Den här tjänsten kräver inloggningRedovisa vilka aktiviteter som har gjorts inom ramen för er ansökan, när de gjordes och vilka effekter som har kommit av dom genomförda aktiviteterna.
Vid ej genomförd eller delvis genomförd aktivitet, motivera varför inte aktiviteten som planerades har genomförts. Om behovet av insats finns kvar så krävs ny ansökan inför kommande år.
- För att man ska erhålla ersättning ska redovisning av genomförande ske senast 7 januari 2025.
- OBS; kvitton och andra ekonomiska underlag SKA bifogas för att ekonomisk ersättning ska kunna återbetalas.
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- E-postadress
- Telefonnummer
- Mobilnummer
Ändamålet med behandlingen
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende.
Rättslig grund för behandlingen
En arbetsuppgift av allmänt intresse ska kunna utföras
Lagringstid
1 år
Övrigt om lagringstid
Läs mer om behandling av personuppgifter under Personuppgifter i menyn ovan.
Lämna klagomål på personuppgiftshantering
Klagomål rörande personuppgiftshanteringen i tjänsten kan lämnas till tillsynsmyndigheten, Datainspektionen. Besök Datainspektionens hemsida (https://www.datainspektionen.se/vagledningar/for-dig-som-privatperson/klagomal-och-tips) för mer information om hur du lämnar klagomål.
Personuppgiftsansvarig
Kommunstyrelsen
kommun@sandviken.se
Sonja Fjällström
sonja.fjallstrom@sandviken.se
026-241412