Fråga lönesupport
Den här tjänsten kräver inloggningHär kan du som medarbetare ställa frågor till Löneenheten. Ärenden behandlas i den ordning som dom kommer in och du får alltid ett svar från oss på Löneenheten inom tre arbetsdagar. Vilket innebär att du inte behöver skicka in ett nytt ärende eller kontakta oss via telefon i väntan på återkoppling från oss.
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- E-postadress
- Personnummer
- Telefonnummer
- Mobilnummer
Ändamålet med behandlingen
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende.
Rättslig grund för behandlingen
Den registrerade har lämnat sitt samtycke
Lagringstid
6 månader
Övrigt om lagringstid
Läs mer om behandling av personuppgifter under Personuppgifter i menyn ovan.
Lämna klagomål på personuppgiftshantering
Klagomål rörande personuppgiftshanteringen i tjänsten kan lämnas till tillsynsmyndigheten, Datainspektionen. Besök Datainspektionens hemsida (https://www.datainspektionen.se/vagledningar/for-dig-som-privatperson/klagomal-och-tips) för mer information om hur du lämnar klagomål.
Personuppgiftsansvarig
Kommunstyrelsen
kommun@sandviken.se
Lönesupport
026-24 20 00